wtorek, 19 kwietnia 2016

Scary MSP [TEORIA]

Witaj ! Jeżeli tu jesteś to napewno zetknąłeś się z frazą ,,Scary MSP''. Istnieje ono pod linkiem Kliknij ;3 . Otóż jest ono w języku Niemieckim, chociaż większość gry jest po Angielsku. Jeżeli posiadamy konto na Niem. MSP, nie możemy się na nie zalogować, musimy stworzyć nowe. Wchodząc pod ten link widzimy unikaty, i inne, już nie modne looki.





 Tworząc nową postać, gdy chcemy ją zapisać, nie możemy, bo ciągle gra nam się ładuje.


Przeglądałam natomiast sieć z informacjami o Scary MSP, i znalazłam zdjęcia, że postacie w tej grze to sami HACKERZY z niskimi lvl'ami.


Więc po co Scary MSP? Moim zdaniem jest to MSP przeznaczone wyłącznie dla hackerów, ponieważ tylko Ci na nim są.


 Jedynie hackerzy mogą się na nie ,,włamać''. To na tyle z mojej strony, mam nadzieję że moja teoria się spodobała ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz